Friday, June 22, 2007

DBSK sings in Chinese!


Xiah Junsu, Mickey Yoochun, Hero Jaejoong, Max Changmin, U-know Yunho
Turn on your speakers please!!!

not many korean/Japanese can sing in chinese. In fact, even if they do, their lack of pronunciation accuracy kinda irks you.

BUT. with such heavenly voices [aaaahhh.....], who cares about pronunciation??

anyways, pronunciation wise: 80% [still, they sound nicer singing in chinese than our neighbours across the causeway] wahahahhaaaa.... seriously.

judge for yourself!

东方神起-傻瓜(中文版)


Jaejoong:不要说
这全部都是谎言
说时间会让我忘记一切

Changmin:那天离别留下的痛
已渐渐稍微平静
可是对你的思念
却越来越无法停止虽

jaejoong:然知道不会那麼简单
Changmin:虽然雨季也已经过去
JJ & CM:是不习惯 没你的日子

ALL:我依然深爱著你 
我依然渴望著你
Jaejoong:失去了你後世界都停止了转动
ALL:就算像一个傻瓜
我都不在乎
Changmin:终於可以了解
在我的心里只有你

Yoochun:不要听
这全部都是谎言
说已经忘了你的那句话
Junsu:只害怕微不足道的
那颗心再被伤害
心便背叛了话语
要我怎麼能忘记你

YunHo:只去回想你的那些任性
Junsu:这样努力想要忘记你
YunHo & Junsu :思念是永不停息的旋律

ALL:我依然深爱著你 
我依然渴望著你
Yunho:失去了你後 
世界都停止了转动
Junsu:就算像一个傻瓜
我都不在乎 
终於可以明白
在我的心里只有你

Yoochun:我好想再把你
抱进我的怀抱
永远的守护你
Junsu:其实我的那颗心
从来都不曾离你而去


Jaejoong:(离你而去)


ALL:彷佛美好时光不曾走远 
静静的


Yoochun:停在那一天

ALL: 在我小小的怀里 
找不到一丝安慰
Junsu:为什麼当我
失去你後才能明白
ALL: but I love you everyday
Jaejoong: 这一生我的灵魂只属於你 
(不要忘记) 记得我在这里等你


Yoochun: see you once again, My love...

No comments: